Τι λέτε γιατρε μου?

2015-07-29 16:13

Τώρα που γραφω έχω κανει για 4η φορα ντουζ και γεμάτη χαρά ανακαλύπτω πόσο αποροοφητικό είναι το φορεματάκι μου.Στάζω.

Απέναντι μου έχω πλυντήρια 3 ημερών και 2 ώρες το πολύ για να κάνω τις εργασίες μου,να δουλέψω όσο μπορέσω,να σιδερώσω,να τακτοποιήσω φαγητό για μωρό-σύζυγο-σκυλί και μετά χαλαρά να κάνω το 5ο ντούζ για να μπορέσω να ξαναιδρώσω καθαρή.

Ο γυναικολόγος μου εψές τόλμησε να μου προτεινει ότι είναι ιδανικό σε 4 μήνες απο τώρα να ξαναμείνω έγκυος,έτσι ώστε λέει,να μην εχουνε μεγάλη διαφορά,λέει.

Λογικό μου ακούγεται.Καθότι σε 4 μήνες εννοείται ότι θα έχω χάσει τα κιλά της 1ης εγκυμοσύνης,για να μπορέσω να φορτωθώ της 2ης,θα έχω γλιτώσει το κίνδυνο αυτοκτονίας απο επιλόχειο κατάθλιψη,για να ξαναφλερτάρω μαζί του,θα έχω βγάλει 2 έξτρα πόδια,4 τουλάχιστον χέρια και ακόμα 2 βυζιά.

"Την παπάρα καλύτερα να την τρώς όλη μαζί",λένε στο χωριο του ,λέει.Μα εγώ γιατρέ μου τις παπάρες μου τις τρώω καθημερινώς αδειαλλήπτως και ασυστόλως.

Δεν κοιμάμαι τώρα πιά τα βράδια,δεν κοιμάμαι ούτε τα πρωινά.Γενικώς τι είναι ο ύπνος αμυδρά ενθυμούμαι.Το πρόγραμμα μου περιστρέφεται γύρω απο το μωρό μου-να το έχει ο Θεός γερό-και εάν το μωρό μου δεν κλαίει,δεν έχει λόξυγγα,δεν έχει ανησυχία γιατι δεν μπορεί να ενεργηθεί,δεν τραβάει τα μαλλιά της,δεν ξυπνάει απο τα αέρια της ,δεν θέλει στήθος για να νανουριστεί,τότε και εγω μπορώ στα 35 λεπτά που μου απομένουν μέσω όρο να κάνω τις υπόλοιπες δουλειές μου.

Και αναλύω.

Θα πρέπει να το σπίτι να είναι συμμαζεμένο,το μπαλκόνι σκουπισμένο και πλυμένο για να μπορέσει το σκυλί μου να χέσει σε καθαρό πλακάκι καθώς μάντεψε ! δεν έχω χρόνο να τη βγάλω βόλτα.Κατόπιν τούτου θα μαγειρέψω έαν θυμηθώ να ανοίξω το μάτι και εάν το μωρό μου δεν αποφασίσει ότι νταλάκιασε στον ύπνο και θέλει κουβεντούλα.Θα σιδερώσω για να ανακαλύψω μετά ότι επειδή σιδερώνω γρήγορα λόγω έλλειψης χρόνου(ελπίζω να το έχουμε εμπεδώσει) θα πρέπει αρκετα ρούχα να ξαναματασιδερώσω.

Στο ενδιάμεσο,εάν τύχει και περάσω απο καθρεύτη καθότι σκιάζομαι θυμάμαι να καλλωπιστώ γιατί έχω έναν άντρα ο οποίος μου είναι απαραίτητος για τη 2η παπάρα,εμ παιδί εννοώ.Ζώνομαι τη slimwaist και αρχίζω που λές να πλένω μανιωδώς τα μπιμπερό κάνοντας βαθιά καθίσματα για γλουτους ενώπιως του νεροχύτου,διότι κάποια στιγμή αυτός ο κώλος πρέπει να σηκωθεί μαζί με την αυτοπεποίθηση μου.

Έχει τύχει να καθίσω και να μην ξανασηκωθώ.Λουμπάγκο λέγεται ή υπερκόπωση,θα σε γελάσω.Στο ντούς που θα κάνω φροντίζω να φροντίσω και τα ποδαράκια καθότι 3 δάχτυλα μάκα δεν κολάκεύουν καμία γυναίκα.Άδικος κόπος.Πέρα δωθε σύρε και έλα να νανουριστεί το μωρό φτάνουμε πάλι στην ίδια ποσότητα μάκας συν 2 κάλους.

Για περιποίηση προσώπου για να μην σταφιδιάσω δεν το συζητώ..την ξεχνώ εντελώς.Όταν θυμάμαι να βάλω κρέμα σε μισο δευτερόλεπτο έχω γίνει παπάρα(γνωστή λέξη) στον ιδρώτα πηγαίνω πλένομαι και τζάμπα και η κρέμα τζάμπα και ο κόπος τζαμπα και η λάμπα.

Όταν νυχτώνει δε και αφού έχω περάσει μια τόσο ξεκούραστη ημέρα εκεί κατα τις 1 π.μ που θα δεήσει να κοιμηθεί το αγγελούδι μου και αφού έχω βάλει φαγητο για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας θα αποστειρώσω τα μπιμπερό,θα βράσω νερό,θα σιδερώσω κουστούμι,θα σκουπίσω να τα βρώ καθαρά το πρωί,θα πλύνω τα πιάτα,θα ετοιμάσω κολατσιό για το αγόρι μου,θα πάει η ώρα 3 θα μπώ για ντούζ,θα ξαπλώσω για να μπορέσω επιτέλους χαλαρή και αρωματισμένη να ιδρώνω με άρωμα καρύδας.

Ευτυχώς δεν ιδρώνω πολλές ώρες ώρες με άρωμα καρύδας καθώς το μικρό κατα τις 5 ξυπνάει.

Αυτή είναι η δική μου παπάρα γιατρέ μου.Και ευχαρίστως θα την ξαναφάω αλλά αργότερα.Μη πνιγώ φοβάμαι.

Και εσείς όταν δίνετε ευχές στις νέες μανούλες μην είστε τσιγκούνης..δώστε κανένα έξτρα βυζί,καμιά μέση.καμιά αντοχή παραπάνω..αχρείαστα να μείνουν.