Τα γενέθλια σου..η πρωτοχρονιά σου.

2015-05-15 16:28

Σήμερα,με αφορμή τα γενέθλια μου..σκέφτηκα ότι η αρχή της χρονιάς μου..της κάθε χρονιάς μου είναι αυτή η μέρα.

Τι κι αν φοράω τα κόκκινα τα εσώρουχα την Πρωτοχρονιά,τι κι αν βολοδέρνω με περίσσια χάρη ανάμεσα στον αδιάφορο κόσμο χαμογελώντας για να μπεί καλά η χρονιά...η χρονιά μπαίνει κάθε χρόνο την ημέρα των γνεθλίων μου.

Εξαιρετική ευκαιρία για αλλαγές,σκέφτηκα και είπα να τις μοιραστώ!

Αρχικά,το να αλλάζει η χρονιά σου κάθε γενέθλια μέρα σου αποτελεί απο μόνο του μία υπέροχη αλλαγή! Τέλος στις ψυχαναγκαστικές παρουσίες σε αδιάφορα πάρτυ όταν το μόνο που θέλεις ειναι να κοιμηθείς βαθειά και να ξυπνήσεις με το νέο έτος. Τέλος,στην κατάθλιψη που με πιάνει κάθε Πρωτοχρονιά που χάνω 50 με 64 στραγάλια στα χαρτιά , τέλος και στο κυνήγι των φιλιών κάτω απο τα γκί για μια ερωτική χρονιά.Τέλος οι εξανλτητικές δίαιτες για να μου μπεί εκείνο το εφαρμοστό μάυρο φόρεμα που αγόρασα πριν 6 χρόνια και έδειχνα κούκλα κάποτε μέσα του. Τέλος οι αναμονές στα κομμωτήρια για το τέλεια κοκκαλωμμένο μαλλί.Χίλια τέλη μπορώ να σου απαριθμήσω...και ως γνωστόν κάθε τέλος είναι μία νέα αρχή ;)

Αρχίζω να εκτιμώ τη ζωή αλλιώς,να μετράω τις στιγμές μου με άλλη μονάδα μέτρησης.Αρχίζω να αντιλαμβάνομαι ότι κάθε χρόνος που με βρίσκει να σβήνω τα κεριά στην τούρτα μου υγιής και ευτυχισμένη είναι το μεγαλύτερο δώρο.Νοιώθω πια οτι πατάω γερά στα πόδια μου και ότι δεν χρειάζομαι καμία Πρώτη του χρόνου να με βρεί καλά , για να είμαι.Γιατί απλούστατα τις "πρώτες" τις φτιάχνω εγώ. 

Και φυσικά μια τέτοια μέρα δεν θα μπορούσα να μην απαριθμησω όλα τα καλά που έρχονται σωρηδόν στη ζωή μου.Μια ζωή γεμάτη φως και ευλογία,χαρές και εμπειρίες.

Ποτέ άλλοτε δεν θα είσαι πιο έτοιμος να νοιώσεις ευγνωμοσύνη απο την μέρα των γενεθλίων σου.Είναι η μέρα που σου θυμίζει όλα όσα εσύ θεωρείς δεδομένα ...αλλά δεν είναι. Η ζωή είναι ΔΩΡΟ,όχι κεκτημένο.

Και σε παρακινώ να μην περιμένεις άλλες Πρωτοχρονιές για να νοιώσεις ευλογία χαρά και πληρότητα. Ακόμη κι αν αργούν τα γενέθλια σου,μπορείς να γιορτάσεις σήμερα την πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής σου.

Μιας ζωής λουσμένης στην αποδοχή,αγάπη και ευλογία. Χρόνια σου Πολλά λοιπόν ;)

https://www.youtube.com/watch?v=xdpcjtRW2jY