S.O.S Να θυμηθώ να μην ξεχάσω...

2014-09-30 12:36

Δεν μπορεί να το παθαίνω μόνο εγώ.Δεν το δέχομαι δηλαδή.Να ξεχνάω.Όχι deadlines και τέτοια..όχι..πιο απλά πράγματα...π.χ να βάζω το τηγάνι με το λάδι,να ψιλοκόβω το κρεμμύδι και 2 ώρες μετά να συνειδητοποιώ ότι δεν έχω ανάψει το μάτι!! Μου έχει τύχει να βάλω την κούπα του καφέ στο ψυγείο αντί να τη πάρω στο γραφείο...να ξεχάσω το γάλα όλο το βράδυ στο μπάνιο..επάνω στο πλυντήριο..και άλλα κουλά.

Πριν τρελαθώ και πληρώσω αδρά σε ένα γιατρό,μια ψυχαναλύτρια,έναν νευρολόγο βρε αδερφέ αποφάσισα να οργανωθώ.

Σημειώνω τα πάντα φίλε μου.Τα πάντα.Όπως το ακούς.Έχω μια ατελείωτη to do list.Απο το σίδερο μέχρι τη λίστα με τα ψώνια.Δεν θα τρελαθώ εγώ!!!

Οι επιστήμονες λένε ότι αυτό συμβαίνει όταν παραφορτώνεις τον εγκέφαλο σου και κατά συνέπεια την καθημερινότητα σου με διάφορα λογιών λογιών πραγματάκια..Και επειδή είμαστε προγραμματισμένοι να θυμόμαστε μόνο τα σημαντικά και αγχωτικά θεματάκια μας όλα τα υπόλοιπα μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα.Ανύπαρκτη συνήθως.

Έλα μου όμως που τα μικρά είναι αυτά που απαρτίζουν την υπέροχη καθημερινότητα μας..είναι εκείνα τα ασήμαντα τοσοδούλια που σου φτιάχνουν τη μέρα,τη στιγμή,τη διάθεση. Π.Χ έχεις κάτσει αναπαυτικά στην αγαπημένη σου πολυθρόνα έχει πάρει το μπώλ με τα ποπ κορν,αναψυκτικό,κουβερτούλα κια ουπς! το τηλεκοντρόλ είναι στον άλλον καναπέ..Σου έχει τύχει έτσι? Μη σκάς. Δεν είσαι μόνος.Είμαστε πολλοί.Εμείς οι πολυάσχολοι,πολυπράγμωνες,πολυτάλαντοι και πολυξεχασιάριδες.

Σου προτείνω να οργανωθείς.Θα έχεις ένα τετράδιο,ένα μπλοκ,ένα μάτσο post it ,ότι θέλεις και βολεύεσαι..και θα σημειώνεις τα πάντα. Γλιτώνεις χρόνο,κόπο και άγχος! Ω ναι.

Το τελευταίο είναι δε και το πιο σημαντικό.Αλλοίμονο εάν αγχωνόμαστε για το κάθε τι.Όταν όμως δεν σε βοηθά η μνήμη σου και έχεις να ασχοληθείς με 84 παράλληλα πράγματα,ένας ντουβρουτζάς θα σου ρθει.

Γι αυτό σου λέω.Σημείωνε.Τα πάντα.Και μόλις ολοκληρώνεις την κάθε εργασία σβήνε την απο τη λίστα σου.

Η ζωή είναι πανέμορφη και τακτοποιημένη απο μόνη της.Αρκεί να την βοηθήσουμε στο ομαλό ρολάρισμά.Είναι κρίμα κάτι τόσο απλό και εύκολο να σε κολλάει και να σου στερεί χρόνο,ηρεμία και ζωή τελικά...

Λοιπόν...σημείωνε και...τσουλάμε.