ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΝΑ "ΧΤΙΣΕΙΣ" ΤΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ !

2017-08-18 12:00

Σχετική εικόνα

Γράφει η Μαρία Π. Ψαθά

Στο ορκίζομαι όμως.

Είμαι απο εκείνες τις γυναίκες που αγαπάνε κατα συνθήκην το σώμα τους.Αυτό σημαίνει ότι απεχθάνομαι την πίεση , την εξαντλητική δίαιτα και την αναγκαστική γυμναστική.

Με αγαπάω.Και στο δικό μου μυαλό η αγάπη προς εμένα δεν μπορεί να συνδέεται με περιορισμούς.

Έχω υπάρξει πάρα πολύ αδύνατη ,έχω υπάρξει αρκετά "τσουπωτή" , έχω πάρει και 38 κιλά στην εγκυμοσύνη. (Τα έχασα όλα συν κάποια ακόμη εάν αναρωτιέσαι.)

Ωστόσο , κατά καιρούς ζηλέυω τις καλλίγραμμες σταρλετίτσες,επιθυμώ και εγώ διακαώς να ποζάρω με κοιλιακούς φέτες και τον ήλιο να ρίχνει σκιές που δεν αποκαλύπτουν ατέλειες. Όταν το παθαίνω αυτό ξεκινάω να με "φροντίζω". Έτσι βαπτίζω εγώ το σουλούπωμα.

Αρχικά,περιορίζω τα σνάκς και ελέγχω την τροφή μου. Π.χ θα φάω δύο πιάτα μακαρόνια -ναι,δύο- νερόβραστα όμως με φρέσκια τομάτα και τυρί με χαμηλά λιπαρά. Στα λαδερά θα περιορίσω το λάδι και μειώνω αρκετά την κατανάλωση ψωμιού.Όταν επιθυμώ γλυκό θα φάω ή ένα παιδικό γιαουρτάκι - είναι πεντανόστιμα και με ελάχιστες θερμίδες- ή γιαούρτι με μέλι. Πίνω πάρα μα πάρα πολύ νερό , ξεκινάω τρέξιμο (μετά απο χρόνια στα παρκέ και στα γυμναστήρια είναι η μόνη γυμναστική που ανέχεται το είναι μου ) και προσανατολίζομαι στο νέο μου "Εγώ".

Διαβάζω άρθρα που σχετίζονται με την καλή φυσική κατάσταση , δεν ακολουθώ ποτέ τις συμβουλές τους αλλά αποκτώ ύφος "Ο όρος fit  επιννοήθηκε για μένα" και γελάμε όλοι πολύ ,όπως αντιλαμβάνεσαι.

Με βοηθάει επίσης πολύ να μετράω τις θερμίδες που προσλαμβάνω.Υπάρχουν πολύ εύχρηστα applications  τα οποία μπορούν να σε βοηθήσουν ουσιαστικά.Εγώ είχα ξετρελαθεί με το Calorie Counter  My Fitness Pal, το οποίο εκτός απο τις θερμίδες που έπαιρνα καθημερινά μπορούσε να μου δώσει και τον ακριβή αριθμό θερμίδων που έχασα με τις διάφορες "ασκήσεις" ,ακόμη και με τις δουλειές του σπιτιού!

Με αυτο το app  σύμμαχο , θέληση και λίγη γυμναστική κατάφερα σε λιγότερο από 8 μήνες  να χάσω και τα 38 κιλά που πήρα τρώγοντας - σε ξαφνιάζω ε?- συν 6 ακόμη. Θρίαμβος!

Τώρα που λές , που διανύω τη δεύτερη εγκυμοσύνη μου αποφάσισα πώς δεν επιθυμώ να γίνω πάλι μία τριπλή Μαρία.Θέλω να πάρω όσο το δυνατόν λιγότερα κιλά , τρώγοντας σωστά και παράλληλα διατηρώντας τη φυσική μου κατάσταση.

Αυτό το θέλω για δύο λόγους , πρώτον διότι μετά τα 30 ο μεταβολισμός αλλάζει και δεν γνωρίζω αν θα χάσω τα κιλά με την ίδια ευκολία και δεύτερον γιατί πραγματικά δεν θέλω να επιβαρύνω ούτε το σώμα μου ούτε και την ψυχολογία μου.

Θέλεις να σου πω τι κάνω ? Τρώω τα πάνα ,με μέτρο και συνεχίζω να καταμετρώ θερμίδες με μία σχετική αύξηση πρόσληψης που χρειάζεται μία εκγυμονούσα. Τρώω πάρα πολύ καλό πρωινο , τρώω δεκατιανό -συνήθως βραστό αυγό ή τόστ χωρίς βούτυρο- τώρα μεσημέριανό και βραδυνό παίζουν μεταξύ τους.Εάν θέλω π.χ να φάω πίτσα το βράδυ, το μεσημέρι θα φάω κάτι πολύ ελαφρύ και το αντίστροφο.

Έτσι καταφέρνω και μένω κοντά στο επιθυμητό βάρος για την κατάσταση μου.

Όσον αφορά τη γυμναστική τώρα , καθότι να τρέξω είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο και γελοίο μη σου πώ , ανακάλυψα τη γιόγκα για εγκύους!

Είμαι ενθουσιασμένη και πολύ ,πολύ ευχαριστημένη! Ιδρώνω που σημαίνει ότι κάτι κάνω σωστά , αισθάνομαι ευεξία και δύναμη!

Η αυτοπεποίθηση και η καλή σχέση με τον εαυτό μας παίζει τον πρώτο και κύριο λόγο στη σχέση μας με το περιβάλλον , συνεπώς και στη σχέση μας με το μωράκι μας.

Όπως λέει σοφά μία φίλη μου "Ευτυχισμένη μαμά ίσον ευτυχισμένο παιδί" και το ενστερνίζομαι.

Δεν είναι αργά να σε φροντίσεις.Όσα κιλά και εάν έχεις,όση χαλάρωση,όσες ραγάδες,όσες ρυτίδες. Η ομορφιά είναι καθρεύτης. Σε αγαπάς μέσα σου και αυτό καθρευτίζεται έξω σου!!!

Σημειώνω ότι σε κάθε περίπτωση επιβάλλεται η σύμφωνη γνώμη του γιατρού σου πόσο μάλλον όταν είσαι έγκυος!

Βάλε σήμερα στην καθημερινότητα σου φρούτα , λαχανικά,ξηρούς καρπούς , νερό πολύ και λίγη γυμναστική και δες σιγά σιγά την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου να αποκαλύπτεται !!!

Μπορείς , όποτε το θελήσεις και το αποφασίσεις μπορείς.

Και αυτή είναι η μαγεία μας ;)