Ο Τέλειος Γονιός Δεν Υπάρχει

2020-02-04 11:41
Γράφει η Κυριακή Παπακοσμίδου , Κοινωνική Λειτουργός
 
 
Αν με ρωτούσες παλαιότερα πώς θα μπορύσα να γίνω ευτυχισμένη , σίγουρα δεν θα μπορούσα να σου δώσω μία αξιόπιστη απάντηση..
 
Τώρα πλέον , μετά από 9 ολόκληρα χρόνια , μπορώ να πω ότι ευτυχισμένη έγινα αποκτώντας 2 υπέροχα παιδιά που με επέλεξαν για μάνα τους .
 
Μέσα από την εμπειρία μου ως μανούλα αλλά και ως παιδί , θεωρώ ότι δεν υπάρχει τέλειος γονιός..Ίσως επειδή δεν υπάρχει ο τέλειος, αψεγάδιαστος άνθρωπος.
 
Η καλή σχέση του παιδιού με τους γονείς βασίζεται στον ποιοτικό χρόνο που αφιερώνουν σε αυτό.
Το πόσο αληθινοί είναι απέναντι του ...
 
Εγώ επέλεξα να είμαι αληθινή απέναντι στα παιδιά μου..Να τους δείχνω πάντα πότε η μανούλα είναι χαρούμενη , αλλά και πότε λυπημένη.
Δεν τους εγκλωβίζω μέσα σε έναν γυάλινο κόσμο.
Τους επιτρέπω να γνωρίζουν και την άλλη πλευρά της ζωής ...
 
Ο κόσμος δεν είναι μόνο άσπρος , αλλά και μαύρος .Δεν απαρτίζεται μόνο από καλούς ανθρώπους , αλλά και από "κακούς".
 
Τους αφήνω να μαθαίνουν μέσα από τα λάθη τους , πηγαίνοντας παράλληλα μαζί τους και πάντα κοντά τους .
 
Φυσικά και αναρωτήθηκα πολλές φορές αν είμαι καλή μαμά , αν πήρα τη σωστή απόφαση για τα παιδιά μου...αλλά να σου πώ κάτι ;
 
Πίσω από κάθε παιδί που πιστεύει στον εαυτό του υπάρχει ένας ενήλικας που πίστεψε πρώτα σε αυτό ( Math Jacobson).
 
Όταν έχεις τα παιδιά σου δίπλα σου , τότε έχεις τα πάντα ..Κάθε κακό μοιάζει μικρό.