Ο καλοπροαίρετος δεν είναι αφελής , της Μαρίας Π. Ψαθά

2017-04-22 11:38

Αποτέλεσμα εικόνας για γυναίκα βουνό εικόνες

Χαιρετίζω σας ,

όπου και αν βρίσκεστε..είτε είστε ακόμη ξεχασμένοι σε κάποια γωνιά της Ελλάδας είτε έχετε επιστρέψει με φούλ τις μηχανές.

Στη δική μου ζωή , έχω επιλέξει μία συγκεκριμένη στάση απέναντι σε ανθρώπους και καταστάσεις. Φύση θέση αισιόδοξη και πιστεύοντας βαθειά στη νομοτέλεια έχω αποφασίσει πως άπαντες είναι αθώοι και άπαντες έχουν τις καλύτερες των προθέσεων έως ότου αποδειχθεί το αντίθετο.

Είμαι θύμα? Είμαι αφελής ? Καθόλου. 

Πιστεύω βαθύτατα στην εμπιστοσύνη που πρέπει να δείχνεις στους ανθρώπους , ακόμη και εάν έχεις δείγματα εάν δεν έχεις "χειροπιαστές" αποδείξεις εσύ οφείλεις να εμπιστεύεσαι.

Αρκετές φορές στη μέχρι τώρα πορεία μου ,έχοντας συναναστραφεί και εργαστεί με πενταψήφιο αριθμό ανθρώπων από διαφορετικά επαγγελματικά , οικογενειακά και μορφωτικά πεδία , συνάντησα ανθρώπους που ενδεχομένως να μην ήταν έτοιμοι να δεχθούν εμπιστοσύνη.

Ξέρεις..ο κλέφτης κλέβει γιατί πιστεύει ότι όλοι αυτό κάνουν..έτσι και ο αφερέγγυος άνθρωπος είναι αφερέγγυος γιατί πιστεύει ότι όλοι έτσι είναι.

Δεν έχει να κάνει με εσένα. Είναι εντελώς προσωπικό του θέμα. Και μπράβο του και ζήτω του, θα πώ εγώ που παρόλα αυτα κοιμάται ήσυχος τα βράδια.Προσωπικά δεν θα μπορούσα.

Απο το δικό μου το μετερίζι , εξακολουθώ να εμπιστέυομαι ανθρώπους και εάν με ρωτάς δεν έχω σκοπό να πάψω ποτέ.

Μια μεγάλη πρωταγωνίστρια κάποτε μου είπε "Εάν δεν εμπιστεύεσαι τους ανθρώπους , δεν εμπιστεύεσαι την ίδια τη ζωή".

Δεν είσαι εσύ ο αφελής , ο χαζούλης ή το εύκολο θύμα.Ουδόλως.

Αντιθέτως είσαι ο άνθρωπος που γνωρίζοντας τα πιθανά σενάρια πας μπροστά..παρέα με την επιλογή σου.Σου προτείνω να τη στηρίζεις μέχρι εκεί που δεν ξεπερνάς τα προσωπικά σου όρια ..είναι υποκειμενικά αυτά έτσι και αλλιώς.

Σε κάθε περίπτωση , σταμάτα να σε κατηγορείς για λάθος επιλογές. Δεν υπάρχει κανένα λάθος στις επιλογές μας.

Υπάρχει μονο η γνώση.

Πιστεύω στη νομοτέλεια,όλα είναι κύκλοι ομόκεντροι.Εσύ είσαι το κέντρο.

 

Σε φιλώ.