"Μόνη μαμά , μια αστείρευτη πηγή δύναμης "

2020-01-16 10:47

 

 

Γράφει η κοινωνική λειτουργός και μητέρα δύο παιδιών , Κυριακή Παπακοσμίδου

 

 

"Πάντα ονειρευόμουν μία ολοκληρωμένη οικογένεια..Ένα ζεστό σπιτικό.

Γεμάτο παιδικές φωνές , όπως ακριβώς μεγάλωσα και εγώ.

Ωστόσο , μία πολύ ωραία παροιμία μας λέει πώς όταν εμείς κάνουμε σχέδια ο Θεός γελάει. Πόσο σωστό σκέφτομαι.

 

Πέρασα και περνάω μέσα από μεγάλα κύματα στο καθημερινό ταξίδι της ζωής μου και πλέον μπορώ να πώ με βεβαιότητα ότι η ζωή δεν είναι αγγελικά πλασμένη.

Πόσο δύσκολο είναι τελικά να μένεις μόνη ,έχοντας δύο μικρά παιδιά , επειδή κάποιος άλλο είχε άλλα σχέδια για τη ζωή του ;

 

Χρειάζεται τεράστια αποθέματα δύναμης για να μπορέσεις να σταθείς και ως μάνα αλλά και ως πατέρας μαζί.

 

Κάπου εκεί σταματάω και αναρωτιέμαι : Επιτρέπεται τώρα αυτό ; Μπορώ να φωνάξω σε όλο τον κόσμο ότι κουράστηκα , πως δεν αντέχω άλλο ;

 

Μία φωνή μέσα μου λέει  "Ηρέμησε , είσαι άνθρωπος όχι ρομπότ.Είσαι μανούλα,είσαι ο καθρέφτης των παιδιών σου.Χαμογέλα.Ξέσπασε! Δείξε αυτά που νιώθεις , προστάτεψε τα παιδιά σου..."

 

Ηρεμώ. Παίρνω βαθειές ανάσες..Κοιτάζω γύρω μου ..τι ομορφιά !

 

Το βράδυ πλησιάζει και εγώ με έναν μαγικό τρόπο τους συγχωρώ όλους!

Γιατί οι δικοί μου γονείς μου έμαθαν ότι η καλοσύνη δεν είναι απλώς μία πράξη.Είναι ένας τρόπος ζωής.

Και όταν πλέον ξημερώνει η επόμενη ημέρα,ξέρω ότι για μία ακόμη φορά,τα έχω καταφέρει.

Νιώθω ως διά μαγείας ήρεμη,γεμάτη από την αγάπη των παιδιών μου και απέραντη ευγνωμοσύνη για όλους τους ανθρώπους που μπορώ και βοηθάω ."

 

 

 

 

* Η μονογονεικότητα είναι ένα συνεχές , αδιάκοπο ταξίδι αντοχής.Δεν είσαι μόνη σου . Ζήτησε σήμερα βοήθεια και στήριξη 210 5234737 Ανοιχτή Γραμμή Οικογενειακής Συμβουλευτικής και Θεραπείας ,