Με αγαπώ,μου αρέσω , με αποδέχομαι . -

2015-04-14 20:03

Ζούμε σε μία άκρως αγχωτική κοινωνία που καθημερινά μας φορτώνει με πρότυπα,σωστές στάσεις,κυρίαρχες τάσεις και συμπεριφορές.

Είναι λοιπόν απόλυτα λογικό να πιέζεσαι , να βρισκεις ατέλειες που ποτέ πριν δεν σε ενοχλούσαν.Είναι λογικό να αγχώνεσαι σε μία διαρκή προσπάθεια παραμονής σε ό,τι θεωρείται σωστό,καλό,όμορφο.

Φυσικά δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να προσπαθείς να βελτιωθείς.Αν μη τι άλλο, ο άνθρωπος φημίζεται για το ατέρμονο κυνήγι του για ευτυχία-πληρότητα-τελειότητα.Αλλά ..!  Υπάρχει καλό μου ένα τεράστιο "αλλά" , με παχιά φωσφωριζε΄γράμματα που αναβοσβήνει κάθε φορά που περνάς απο αυστηρό photoshop την φωτογραφία σου. Κάθε φορά που βλέπεις ένα μοντέλο και κοιτάς με λύπη τα δικά σου ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ μπούτια.Υπάρχει ένα "αλλά" κάθε φορά που νοιώθεις μικρή,λίγη ,άσχημη και αταίριαστη επειδή δεν φοράς extra small,επειδή τα μαλλιά σου δεν είναι ίσια και λαμπερά,επειδή ΝΑΙ! έχει σημάδια ακμής και άλλα πολλά..ατελείωτος ο καταλογος....

Αφορμή για αυτό το post στάθηκε μία εφαρμογή που κατέβασα στο κινητό η οποία απο άβαφη,αχτένιστη,αδιαφορη σε κάνει σαν στάρ που μόλις βγήκε απο το salon μετά απο ολική αναδόμηση.Έτσι κατάλαβα πώς πολλές γυναίκες,που είναι απο φυσικού τους πανέμορφες,γίνονται αφύσικα νεότερες,ομορφότερες,λαμπερότερες,λεπτότερες κ.ο.κ.

Ενθουσιάστηκα..ψέμματα να σου πώ? Είπα "πω πω..θεά θα βγαίνω...θα πέφτουν βροχή τα likes..." και άλλα τέτοια αγγελοκρουσμένα..Και ήρθε και σε εμένα το μεγάλο φωσφωριζέ ΑΛΛΑ με τα παχιά γράμματα.."Αλλά...δεν θα είμαι εγώ.."

Εγώ , έχω κάποια σημάδια απο ακμή ,έχω λίγο μεγάλο μέτωπο και ειδικά αυτή την περίοδο της ζωής μου κουβαλάω πάνω μου και όλη τη 13η περιφέρεια Μακεδονίας-Θράκης..Εγώ δεν ξέρω να ταιριάζω τα ρούχα μου σαν να έχω βγεί απο περιοδικό ούτε μπορώ να αλλάζω γκαρνταρόμπα κάθε βδομάδα..Προ εγκυμοσύνης φορούσα medium και απεχθάνομαι το μακιγιάζ σε καθημερινή βάση.Απέχω πολύ απο τα φιλήδονα κορίτσια των selfies αλλά...είμαι εγώ και είμαι όμορφη,μου αρέσω και δεν θέλω να με αλλάξω .

Αλλοίμονο εάν εγώ θέλω να φαίνομαι κάτι άλλο.Όχι με αγαπάω,με έχω αποδεχτεί.Είμαι περήφανη για την αφεντομουτσουνάρα μου και δεν έχω ανάγκη κανένα photoshop.Έχω ανάγκη να με αγαπώ,να με δέχομαι ,να μου αρέσω και να με σέβομαι.

Πίστεψε με..δεν υπάρχει πιο λυτρωτική εφαρμογή..απο την εφαρμογή της Αγάπης-Αποδοχής του εαυτού μας σε καθημερινή βάση ,μη σου πώ και σε ωριαία.

Σταμάτα λοιπόν να κοιτάς αυτές τι άλλες, τις τέλειες,τις άψογες και δές εσένα...Δεν υπάρχει πιο όμορφη απο Εσένα,πιο καλή,πιο ολοκληρωμένη,πιο τέλεια..Να σε αγαπάς,να σου αρέσεις και να σε αποδέχεσαι..σου εύχομαι...και χωρίς συναισθηματικό photoshop ;)