Για πόσο ακόμα θα ακούς τους άλλους ;

2020-03-23 11:57

Γράφει η δημοσιογράφος Μαρία Σκαμπαρδώνη

 

Αν άκουγα εκείνους που με απέτρεπαν να ασχοληθώ με το Taekwondo , δεν θα είχα τώρα έντεκα υπέροχα χρόνια , γεμάτα προπονήσεις ,γέλια , όμορφες στιγμές στο άθλημα της ζωής μου .

Αν άκουγα εκείνους που μου έλεγαν πως στα δεκατρία μου δεν αξίζει να στείλω πουθενά άρθρο γιατί κανένας δεν θα με προσέξει , δεν θα είχα το πρώτο περιοδικό με άρθρο μου σήμερα δίπλα μου .

Αν άκουγα εκείνους που μου έλεγαν πως το πτυχίο μου στους υπολογιστές δεν ανοίγει δρόμους , θα είχα χάσει ένα εφόδιο που τελικά ήταν απαραίτητο για κάθε εργασία στη σημερινή εποχή .

Σε κάθε εργασία που πήγαινα , ήταν το πρώτο εφόδιο που με ρωτούσαν αν έχω .

Αν άκουγα εκείνους που μου έλεγαν να σταματήσω να γράφω , δεν θα είχα ξεκινήσει να αποκτώ χρήματα κάνοντας αυτό πoυ αγαπώ.

Δεν θα είχα γράψει κανένα απο τα άρθρα μου , κανένα απο τα βιβλία μου .

 

Άκουσε την καρδιά σου , πίστεψε στα όνειρα σου .

Συνέχισε , βεβαίως , να σέβεσαι τους άλλους , μη φτάσεις στο σημείο του άκρατου εγωισμού όπου δεν θα θέλεις να ακούς κανέναν .

Απλώς μην επιτρέπεις να σε ορίζει και να σε αποτρέπει απο τα όνειρα σου .

 

Η γνώμη του κόσμου μη σε ορίζει...

Ο κόσμος τις περισσότερες φορές είναι κριτής κάθε καλού πράγματος ...