Έμεινα σπίτι και ανακάλυψα τους ανθρώπους μου , της Μαρίας Π. Ψαθά

2020-03-15 16:53

Η περίοδος που διανύουμε είναι η δυσκολότερη στα χρόνια της νεότερης Ελλάδας.

Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με έναν αόρατο εχθρό , που μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε , σε οποιονδήποτε .

Το μόνο μέτρο προστασίας που μπορούμε να πάρουμε είναι η απομόνωση .

 

Δεν είναι εύκολο και δυστυχώς για κάποιους συνανθρώπους μας , φαντάζει αδύνατο , ωστόσο εδώ θέλω ουσιαστικά να πώ πόσο υπέροχο είναι τελικά αυτό το μέτρο προστασίας πέρα από την διαφύλαξη της υγείας , της δικής μας και των γύρω μας .

 

Μένουμε  σπίτι .

Έχουμε 2 μωρά ,ετών 5 και 2 . Η καθημερινότητα μας  γυρίζει γύρω από αυτά τα μικρά ζιζάνια.

Όταν εργαζόμαστε ή τις ημέρες του σχολείου και των δραστηριοτήτων τους όλα γίνονται γρήγορα και με άγχος.

Αυτές τις ημέρες , τα μωρά μου ευχαριστιούνται και εμένα και τον μπαμπάς τους . Είμαστε εδώ . Παίζουμε μαζί , τα καμαρώνουμε ,τρώμε , γελάμε , φωνάζουμε..όλοι μαζί και χωρίς άγχος.

Τα μωρά μου είναι πιο χαμογελαστά , πιο ήρεμα γιατί είμαστε εδώ.Δεν χρειάζεται να πάμε πουθενά .

Καμία υποχρέωση δεν θα μας βγάλει έξω από τη ¨φωλιά "μας.

 

 

Έχουμε "επισκεφθεί" μουσεία , βλέπουμε ντοκυμαντέρ - ο μπαμπάς και η μαμά έχουν όλο τον χρόνο να τους εξηγούν τι βλέπουν - τραγουδάμε , κάνουμε το σπίτι 100 φορές άνω-κάτω και άλλες τόσες το ξανά φτιάχνουμε γιατί ..δεν μας πιέζει κανένα  "πρόγραμμα".

Προσωπικά , είμαι ήρεμη πολύ. Κάνω τη γυμναστική μου , το μπάνιο μου , τις δουλειές μου χωρίς άγχος.

 

Εχθές καθώς ξάπλωσα να κοιμηθώ σκέφτηκα πόσο τέλεια ανθρωπάκια είναι τα μωρά μου. Ναι . Γιατί σε τόσα 24ωρα απομόνωσης ανακαλύπτεις περισσότερα.

Σκέφτηκα πόσο ηλιθίο είναι να μαλώνω για πράγματα που είτε δεν αλλάζουν , είτε αν αλλάξουν θα μου λείψουν .

 

Είναι μια ευκαιρία.Μεγάλη ευκαιρία . Να γνωριστούμε , να αγαπηθούμε από την αρχή. Να νιώσουμε τι σημαίνει "οικογένεια".

 

Κρατάμε μακρυά τους παπούδες και τις γιαγιάδες  , όχι γιατί δεν τους αγαπάμε , αλλά επειδή ακριβώς τους αγαπάμε πάρα , πάρα πολύ.

Δεν βγαίνουμε έξω όχι για να μην νοσήσουμε , αλλά γιατί δεν γνωρίζουμε εάν εμείς οι ίδιοι είμαστε φορείς.

 

Αγκαλιάστε την οικογένεια σας.

Φτιάξτε το σπίτι σας από την αρχή. Αφήστε τα παιδιά να γκρεμίσουν το σπίτι , θυμηθείτε πως ήσασταν εσείς παιδιά !

Ζωγραφίστε , τραγουδήστε , παίξτε τάβλι και άλλα επιτραπέζια.

Ανταλλάξτε αστεία , κρατήστε μια μεγάλη αγκαλιά τον άνθρωπο σας.

Θα περάσει η μπόρα , και όταν περάσει θέλουμε όλοι να είμαστε ακόμη εδώ πιο δυνατοί , πιο σοφοί και πιο δεμένοι από πριν.

 

Διαβάστε βιβλία , παραμύθια , παίξτε κουκλοθέατρο , μαγειρέψτε όλοι μαζί.

Ναι δεν είναι διακοπές , αλλά μπορούμε να περάσουμε ίσως καλύτερα από τις διακοπές.

Μένουμε σπίτι .

Προστατεύουμε και αγαπάμε περισσότερο εμάς και τους γύρω μας.

 

Οικογένεια μου , σας αγαπάω .

Συνάνθρωποι μου , σας πιστεύω .

Μένουμε σπίτι και κερδίζουμε .

 

*Για οποιαδήποτε απόρια σχετικά με τη νόσο καλέστε 1135 Γραμμή Εθνικού Οργανισμού Υγείας.

*Αν έχετε συμπτώματα ίωσης μείνετε σπίτι και  καλέστε στο 1135.

*Απολυμαίνετε/πλένετε  πολύ καλά τα χέρια σας.

*Μην κάνετε άσκοπες μετακινήσεις.

* Τηρήστε με ευλάβεια τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας.