Έχω την άνοιξη καρφιτσωμένη στην ψυχή μου , απο την Μαρία Π. Ψαθά

2020-04-01 15:40

Απρίλιος .

Οι αμυγδαλιές μόνες χαίρονται τον ήλιο και την φλυαρία των πουλιών .

Μπορώ τώρα να τα ακούσω γιατί η πόλη είναι ήσυχη..πολύ ήσυχη.

Εκείνη η ησυχία που σου κρυώνει το δέρμα και σε ανατριχιάζει  , ακόμη και αν πέφτει πάνω σου ο ήλιος.

Τι να τον κάνεις τον ήλιο μόνος σου ;

Έχεις ανάγκη την παρέα , να καεί το δέρμα σου να σε αλείψουν χέρια οικεία ενυδατική να γιάνει.

Να φτάσει το μαλάκωμα μέχρι μέσα τα σωθικά σου , να απαλύνει κάθε κοφτερή σκέψη , κάθε τραχιά ανάμνηση.

 

Μέτρησα τις αγκαλιές που χρωστάω , τα χαμόγελα που πήρα δανεικά και οφείλω να επιστρέψω .

Μέτρησα αγάπη και συγχώρεση ..έχω ανοιχτούς λογαριασμούς.

Έχω ανθρώπους που αγάπησα και ανθρώπους να αγαπήσω , να νοιαστώ.

Έχω την άνοιξη καρφιτσωμένη στη ψυχή μου .

Και όταν θα γίνει καλοκαίρι , μια θάλασσα ανθρώπινη θα πνίξει τη μελαγχολία μας .

Γέλια θα τραντάξουν την σιωπή , θα φοβήσουν τον φόβο τον ίδιο και όλα θα είναι πιο γιορτινά.

 

Και οι άνθρωποι θα είναι πάντα ευγνώμονες , γιατί η ζωή τους χαρίστηκε .

Τους δόθηκε απλόχερα αυτή η ζωή , η "όχι μοναχική"...ή ίσως όχι , ίσως δεν τους δόθηκε.

Ίσως τόσα χρόνια προσπερνάγαμε αδιάφοροι το μεγαλύτερο δώρο .

Την μεγαλύτερη τύχη . Αυτή του να ζούμε.

Και έτσι μοιραία , για να το εκτιμήσουμε έπρεπε με κάποιο τρόπο , να το χάσουμε , να παλέψουμε .

Να το κερδίσουμε για να το εκτιμήσουμε.

 

Θα βάλω σε γυάλινη προθήκη της καρδιάς μου αυτές τις μέρες , να τις κοιτάζω βαθειά κάθε που πάω να ξεχάσω .

Θα κρατήσω αγκαλιά τους ανθρώπους μου , χωρίς εγωισμό , χωρίς ντροπή και ψευτοπερηφάνεια.

 

Και όταν μετά απο πολύ καιρό όλα , μάλλον μπούν σε μια σειρά , θα έχω να λέω για μια άνοιξη που έμοιαζε μεγάλος , ατελείωτος χειμώνας ..

Αλλά οι άνθρωποι πιστέψαν ξανά στην αγάπη και έτσι ο χειμώνας αναγκάστηκε να φύγει ...Εξόριστος για πάντα από τις ψυχές μας.

 

Έχω την άνοιξη καρφιτσωμένη στην ψυχή μου .

Και έτσι θα περιφέρομαι στη γη , σκορπώντας άνοιξη .

Mεθώντας με το πιθανό .

Aγαπώντας το κανένα δεδομένο μου.

 

Απρίλιος 2020

Μαρία Π. Ψαθά