Σήμερα κερδίζω το λαχείο!

2014-06-03 18:23

Δανεικά θα δωθούν αναλόγως του κερδιθέντως(!) ποσού.

Από παιδική ηλικία ήθελα.Δεν θυμάμαι τι και πώς...αλλά ήθελα.Ένα ποδήλατο σήμερα,του στούντιο κομμωτικής της Σίντι αύριο..τα καινούργια αθλητικά της Fila..μία τζίν εργατική φόρμα που ήταν στη μόδα κ.ο.κ Ήθελα.

Ανεξαρτήτως συνθηκών,οικονομικών και οικογενειακών πάντα αποκτούσα αυτό που ήθελα.Με θεωρώ λοιπόν,τυχερή και ευλογημένη. Όλα καλά με τα "θέλω" μου έως που έπεσε στα χέρια μου το πασίγνωστό πιά "Μυστικό".Ένα βιβλίο με αναφορές στους αρχαίους φιλόσοφους,τον Αινστάιν,σύγχρονους διαννοούμενους και τρανούς μποέμ τύπους.Το μυστικό είναι ένα : Ο Νόμος Της Έλξης.Εκεί καταλήγει το βιβλίο και όχι μόνο αυτό το βιβλίο για να είμαι ειλικρινής.

Απλά αυτό το βιβλίο συνετέλεσε στο να αντιληφθώ ότι δεν είμαι απλώς τυχερή..είμαι και ισσοροπημένη ως προς το Σύμπαν.Ω ναι.Το σύμπαν..αυτός ο άγνωστος,που λές, φροντίζει να σου πέσει στο κεφάλι ότι μα ότι σκεφτείς.Καθώς κατά την σκέψη παράγεις ενέργεια και η ενεργεία αντανακλάται σε ένα νοητό τοίχος.

Εκεί ξεκίνησε το μεγάλο πανηγύρι! Άρχισα να οραματίζομαι τη δουλειά που θέλω με κάθε λεπτομέρεια,έπεφτα να κοιμηθώ και ονειρευόμουν το καινούργιο μου αυτοκίνητο.Συμπεριφερόμουν σαν να έχω ήδη αποκτήσει όσα επιθυμώ.Η διαδικασία επιτυχίας απλή..Εσύ αποφασίζεις τι θέλεις,το οραματίζεσαι με κάθε μικρή λεπτομέρεια και το σύμπαν βρίσκει τον τρόπο να σου το φέρει!!! Νομίζω ότι λειτουργεί και ας με πείς και του γιατρού.

Μέχρι τώρα,εξασκώ αυτό το μυστικό στην καθημερινότητα μου.Στην πλειοψηφία τα οράματα μου και οι επιθυμίες μου παίρνουν σάρκα και οστά..Η δύναμη της θέλησης είναι μεγάλο πράγμα φίλε μου.

Ακόμα όμως και αν όλο αυτό είναι μία κατάσταση ανύπαρκτη και μόνο που λειτουργώ έτσι είμαι καλά.Χαμογελάω στη σκέψη της καινούργιας μου δουλειάς,είμαι ενθουσιασμένη οραματιζόμενη το γραφείο μου..Έχω ήδη στο μυαλό μου το ολόγραμμα(νοητό,είπαμε) των πελατών μου,με βλέπω σε ομιλίες με ακροατήριο που φεύγει χαρούμενο...Έχω την τρέλα μου οκ.

Ο νόμος της έλξης όμως , υπάρχει.Και η ευτυχία επίσης.Και τα τρίκ του μυαλού μας υπάρχουν..και δεν είναι λίγες οι φορές που μπαίνουμε σε μία δυσάρεστη κατάσταση λειτουργίας μόνο και μόνο επειδή σκεφτόμαστε το κακό που θα συμβεί,υποθετικά,πρίν αυτό συμβεί!Λάθος? Και πόσες είναι εκείνες οι φορές που φοβόμαστε κάτι πάρα πολύ,είμαστε για μεγάλη περίοδο στεναχωρημένοι,απελπισμένοι και φοβισμένοι...αλλά το τέλος του κόσμου πουθενά? 

Προτείνω λοιπόν,να πείσεις τον εαυτό σου ότι το σύπαν σε αγαπάει.Και είναι αποκλειστική του δουλειά να σου φέρει όλα όσα επιθυμείς.Πρόσεχε απλά τι σκέφτεσαι και πώς... :)

Στην έσχατη περίπτωση που οι επιθυμίες σου δεν έρθουν εσύ θα έχεις εξασκηθεί σε έναν θετικό τρόπο σκέψης που μόνο καλύτερο άνθρωπο μπορεί να σε κάνει.Καλύτερό και ευτυχισμένο.

Τέλος,σου ανακοινώνω ότι σήμερα θα κερδίσω ένα μεγάλο ποσό στο λαχείο.Το χει κανονίσει το Σύμπαν ;)