Περί αχαριστίας το ανάγνωσμα...

2014-09-24 16:22

Αχαριστία = έλλειψη ευγνωμοσύνης / μη ύπαρξη εκτίμησης εκ του ευεργετηθέντα. Κι αφού το κατάλαβες..πάμε παραπέρα.

Πές αλήθεια,όχι πές..δεν έχεις συναντήσει ποτέ σου εκείνο τον τύπο ανθρώπου που είναι καλός,γλυκός,υπέροχος,σε λατρεύει,σε χρειάζεται,σε κανακεύει και στην πρώτη αναποδιά τσούπ! ΦΤΑΙΣ. Όχι? Μη ψεύδεσαι,μεγαλώνει η μύτη σου.Θα σε ταράξω και δεν το θέλω.

Είναι πολλοί και φυσικά ζούν ανάμεσα μας.Για το εάν είναι ενήμερος ο Λιακόπουλος μη με ρωτάς.

Τώρα,αυτά τα αχάριστα όντα με περιφορά γαλαντόμου κουταβιού είναι διάσπαρτα σε όλα τα μήκη και πλάτη της γής.Επιβιώνουν μασουλώντας το φιλότιμο και την υπομονή σου και αντί για ρέψιμο σου εκσφενδονίζουν ευθύνες,συνήθως τις δικές τους.

Είμαι εγώ εδώ να μας ανοίξω τα μάτια,μη φοβού. Ο αχάριστος που λές,φύση θέση θα κάνει τα αδύνατα δυνατά να σε ξεζουμήσει χωρίς όχι απλά αντάλαγμα,αλλά ούτε και κουράγια δεν θα σου αφήσει φεύγοντας."Εγώ δεν τον κατηγορώ.Ζούγκλα είμαστε,όπως μπορεί επιβιώνει ο καθείς.Εσυ όμως..εσύ μικρό φιλότιμο,αφελές πλάσμα γιατί αφού το βλέπεις να ρχεται το τσουνάμι της αχαριστίας...δεν κάνεις λίγο πιο κεί? Μια ομπρέλα παραπέρα ρε αδερφέ να μη σε πετύχει το κύμα? Είσαι μαζόχας φίλε μου.Και κλάψας.Και καλά να πάθεις.

Ποτέ όμως δεν είναι αργά.Ξέρω,εσύ ήθελες να βοηθήσεις.Να βοηθήσεις.Όπου βοηθάω σημαίνει παρέχω τις όποιες υπηρεσίες μου εξυπηρετούν για όσο μπορώ,εφόσον μπορώ και εάν μπορώ.Η αχάριστη πλευρά δεν το βλέπει έτσι.Και έτσι απο εκεί που είσαι ο καλός άνθρωπος που βοηθά γίνεσαι εκείνος ο ανεύθυνος χαραμοφάης που αντί να λές και ευχαριστώ έχεις και απαίτηση εκτίμησης.Ου να μου χαθείς,ου!

Σωτηρία δεν υπάρχει.Το χω δεί το εργάκι άπειρες φορές.Έχω δεί όμως και εμένα άπειρες φορές,να μου γυρνάει μάτι&άντερο ταυτόχρονα και όπου φύγει φύγει ο αχάριστος...αλλά μετά ήρθε η επιφοίτηση..Δεν φταίει.Στο ξαναπά.

Τα σημάδια πάντα είναι εκεί,δυστυχώς και η στραβωμάρα σου.Φταίς.Σκούπισε τη μύξα σου και σώπασε.Φταίς είπα και επιβάλλεται να εξιλεωθείς απέναντι ..σε εσένα.Στην ψυχούλα σου που ταλαιπώρησες,στη ζωή σου που γεμίζεις με αχάριστους ανθρώπους και στον καθρεύτη σου,που θέλει να σε βλέπει ήρεμο και ευτιχυσμένο και εσύ του το στερείς.

Απο σήμερα,φτιάξε τη λίστα σου.Μέτρα τους ανθρώπους που έχεις γύρω σου και πόσο μάλλον αυτούς που σε έχουν γύρω τους,κάνε το ξεκαθάρισμα.Μη λυπηθείς,χαμένος κανείς δε πάει.Παρακάτω θα βρεθεί ένας άλλος φιλότιμος που δεν θα χει διαβάσει αυτό το ταπεινό άρθρο.

Έχεις ανάγκη απο ανθρώπους που ξέρουν να σέβονται,να εκτιμούν και να αναγνωρίζουν.Έχεις όμως και υποχρέωση να ΣΕ σέβεσαι,να ΣΕ εκτιμάς και να ΣΕ αναγνωρίζεις.Μην χάνεσαι,μην αναλώνεσαι.

Απεταξάμην την αχαριστία! Απεταξάμην!