Οι καλύτερες μέρες..αλήθεια έρχονται.

2014-11-10 12:35

Σαν άνθρωπος είμαι φύση και θέση αισιόδοξος.Υπερβολικά και αρκετά βολικά..για μένα.Φυσικά όμως υπάρχουν στιγμές που αποαγοητεύομαι.

Μικρά δέκατα του δευτερολέπτου αρκετά να κάνω τα πιο καταστροφικά σενάρια,να μου κόψουν την όρεξη και τελικά να καταλήξω στο γνωστό "ματαιότης ματαιοτήτων.." Ευτυχώς,ο οργανισμός μου έχει αποκτήσει άμυνες.

Μέσα στη γκρίνια και στη μιζέρια της εποχής εγώ έχω όπλα.Αμέ!

 Έχω την υγεία μου,το βασικότερο όπλο όλων.Όσο είμαι υγειής μπορώ να γυρίσω τον κόσμο,να αλλάξω 68 επαγγέλματα,να κάνω αρχές,να φέρω καταστροφές και να καταλήξω ευτυχισμένη σε αυτό που με ευχαριστεί.

Όπλο δεύτερο : οι ευκαιρίες της ζωής μου.Δεν μιλάω μόνο για επαγγελματικές προτάσεις.Τα χουμε ξαναπεί.Δεν είμαι αυτό που κάνω για να ζήσω.Μιλάω για επαφές.Μιλάω για καθημερινά ερεθίσματα που εάν είμαι λίγο,τόσο δα έξυπνη,θα μου δώσουν εμπειρία.Θα μου δώσουν εφόδια.

Όπλο τρίτο: επιμονή και υπομονή.Αναπόσπαστα συνδεδεμένα κομμάτια του εαυτού μου.Τακτικά βέβαια πρέπει να μου θυμίζω ότι τα έχω..αλλά δεν βαριέσαι.Επιμονή να πετύχω τον στόχο μου και υπομονή να γίνει σωστά ,όχι βιαστικά και πρόχειρα.

Τέλος,έχω θέληση.Θέλω να βελτιώνομαι.Θέλω να δοκιμάζομαι και να δαμάζω και να κάνω δικό μου κάθετι καινούργιο και φαντεζί.Θέλω να επιτυγχάνω,θέλω να μη φεύγω ηττημένη απο μια προσπάθεια.Θέλω να βλέπω τα όνειρα μου εκεί μπροστά στη χούφτα μου.Πραγματοποιημένα και δικά μου πια.

Εικάζω πώς δεν είμαι η μόνη.Και το κείμενο αυτό είναι γραμμένο όχι για μένα..αλλά για σενα και για σένα και για σένα.Για κάθε εσένα που θέλεις αλλά εσύ ο ίδιος ηλιθιωδώς πειθείς τον εαυτό σου πως δεν μπορείς.

Ο άνθρωπος μάτια μου,είναι φτιαγμένος για τα δύσκολα.Ικανός και δυνατός να φέρει εις πέρας τα πάντα.αρκεί να το αποφασίσει.

Σε θερμοπαρακαλώ λοιπόν,σήμερα.Άσε τη γκρίνια και τη μιζέρια.Αποφασίσε τι θέλεις...όχι για τα επομενα 5-10 χρόνια αλλά για την επόμενη εβδομάδα..Ναι ,κομμάτι κομμάτι φτιάχνονται τα μεγαλύτερα και σπουδαιότερα παζλ.

Αποφάσισε τι θέλεις,βγές έξω και κυνήγα το!  Να ξέρεις ,θα πέσεις,θα φας τα μούτρα σου,θα πληγωθείς,θα απογοητευτείς..μα αν συνεχίσεις...δές μέσα σου την υπερηφάνεια,την εκτίμηση και αυτό το "γαμώτο"..

Μην επιτρέπεις σε κανένα να σου πεί ότι δεν μπορείς..ούτε καν στον εαυτό σου τον ίδιο.

Οι σπουδαίοι άνθρωποι εάν δεν έχουν τις ιδανικές συνθήκες...μάντεψε...τις φτιάχνουν..Λοιπόν...ανασκουμπώσου !