Μάθε τέχνη

2014-05-31 18:12

Σαββατοκύριακο γαρ...είμαι καλά..είμαι τακτοποιημένη,χαλαρή και μόνιμα ευγνώμων για όσα μου παρέχονται.

Με έτρωγε όμως όλο αυτό το καθισιό.Δεν χωρούσα πουθενά...αλλά και τι να κάνω φίλη μου? Το σκέφτηκα από εδώ το σκέφτηκα απο εκεί..και καθώς μου τελειώνει η κρέμα ματιών...νομίζω βρήκα τη λύση μου στον πάτο της!!!

Σπιτικές χειροποίητες κρέμες!!!!! Ω ναι! Ενθουσιασμένη , έτρεξα στο γκούγκλι και μου βγαλε συνταγές άπειρες...! Διάλεξα αυτές με τα λιγότερο περίπλοκα συστατικά και σε λίγη ώρα θα έχω την ολόδικη μου Κρέμα Προσώπου με μήλο. Μάλιστα..Θα μου κοστίσει περίπου 1€ ... γιατί χρειάζομαι 1 μήλο,1/2 κουτ.γλυκού ελαιόλαδο και ροδόνερο..Διαρκεί μόλις 4 ημέρες αλλά κάνει θαύματα σου λέει και είναι και απολύτως φυσική!!!

Σε ελεύθερη μετάφραση..και θα ξέρω τι βάζω στο πρόσωπο μου και θα μου έρχεται απίστευτα πιο φτηνά..περίπου δηλαδή 8€ η κρέμα ΜΟΥ (εντελώς ΜΟΥ) το μήνα!!

Να σου πώ ότι έχω ξεχάσει οτιδήποτε άλλο , έχω βυθιστεί στη μάθηση και ναι είμαι πολύ χαρούμενη !!!

Θα προσπαθήσω να ανεβάσω φωτό της κρέμας μου άυριο..Μέχρι τότε , σε συμβουλεύω αβλεπί να δημιουργήσεις και εσύ στον ελεύθερο χρόνο σου..κλείσε την τηλεόραση και μάθε τέχνες..Γίνε όσο μπορείς πιο αυτόνομος!!

Είναι διασκεδαστικό,απίστευτα οικονομικό..και που ξέρεις ..μπορεί να καταλήξεις επιχειρηματίας ;) 

Καλό δημιουργικό Σ/Κ σε όλους !!!!!      

Υ.Γ Τις πανεύκολες συνταγές τις βρήκα στο www.dynamikhgynaika.gr και στο The Pink Fairy Studio.-