Γιατί φοβάσαι τη ζωή?

2014-11-17 11:44

Όχι,δεν μπήκε ο Μπουκόφσκι μέσα μου.Εγώ είμαι που σε ρωτάω ευθαρσώς και φούλ αγένειας γιατί φοβάσαι τη ζωή?

Θα μου πείς,"χριστιανή μου πάς καλά?μια χαρά ζω!" Αλήθεια?Ορκίζεσαι? Δηλαδή κάνεις αν όχι όλα,τα περισσότερα πράγματα απο αυτά που ήθελες και ονειρευόσουν μικρή? Θα μου ορκιζόσουν πως ό,τι σε στεναχωρεί και δεν σου ταιριάζει το διώχνεις και πάς παρακάτω? Είσαι σίγουρη ότι δεν μένεις σε λάθος καταστάσεις απλώς γιατί φοβάσαι το άγνωστο παρακάτω?  Δεν σε ακούω.

Δεν είσαι η μόνη.Χαλάρωσε. Ο άνθρωπος φυσικά και είναι φτιαγμένος να κάνει ξανα και ξανά μεγάλα όμορφα πολύχρωμα και υπέροχα ξεκινήματα..αλλά! Το ξεχνάει. Ναι, αυτό συμβαίνει.

Δυστυχώς το θάρρος,το τσαγανό,η δύναμη ψυχής δεν είναι απαραίτητα σαν το ποδήλατο.Μόλις βολευτείς κάπου ωπ...αμέσως λαπαδιάζεις και πουφ! πάει η Super Woman απο μέσα σου.Μπουχός.

Και έρχεται εκείνη η στιγμή που σου φταίνε όλα.Που δεν σε χωράει ο τόπος,το τζιν σου,οι άνθρωποι και οι σχέσεις που επέλεξες...ή μήπως σε επελέξαν ?

διότι στη δεύτερη περίπτωση η ευθύνη σου είναι ακόμη μεγαλύτερη.Κουνήσου μανταμίτσα να φτιάξεις τη ζωή που θέλεις πια! Ο κόσμος γέμισε drama queen και ψάχνουμε με μεγεθυντικούς φακούς τους ατόφιους ευτυχισμένους και πληρεις ανθρώπους!!!

Προσωπικά βαριέμαι τη κλάψα.Τη βαριέμαι.Αλήθεια.Θεωρώ ότι μου ρουφάει απίστευτη ενέργεια άσε που μετά απο σκηνές γκρίνιας με νοιώθω ασπρόμαυρη σαν καλο βουβο κινηματογράφο. Δεν θέλω.Εγώ είμαι για τα χρώματα.Το ίδιο και εσύ.

Σταμάτα να αναλώνεσαι σε όλα εκείνα που εσύ η ίδια δεν κάνεις κάτι να αλλάξεις.Τα πάντα είναι αλληλεπίδραση φίλη μου.Στείλε σωστά μηνύματα να πάρεις όμορφες ανταποκρίσεις..Όσο κλαίγεσαι το σύμπαν το πολύ πολύ να σου επιστρέψει καμιά πολυσυσκευασία ζέβα να πούμε.....

So,(διότι έχωμεν και γνώσεις ξενικάς)  κάνεις σήμερα μια λίστα.Ναι,η λίστα είναι το αγαπημένο μου αξεσουάρ.Λίστα επιθυμιών και ονείρων.

Απαγορεύονται ρητά οι "κακές" λίστες.Μόνο θετικά. Καταγράφεις όλα εκείνα που ήθελες,θέλεις και θα καταφέρεις και...φτιάχνεις το πλάνο σου...Ιδανικά θέλω να φτάνεις κάθε μήνα 2 απο τους καταγεγραμμένους στόχους σου..Και φυσικά στη λίστα σου θα αναγράφεις την ημερομηνία επιτυχίας!!!!

Σου υπόσχομαι ότι θα νοιώθεις υπέροχα όχι μόνο γιατί θα είσαι εντάξει στις δεσμέυσεις σου αλλά κυρίως θα καταλάβεις τη διαφορά του "ζω" και του "επιβιωνω".

Μη φοβάσαι.Η ζωή Σου είναι για να ζήσεις εσύ μέσα της όμορφα..ανέμελα,τρελά,αγαπησιάρικα ..όλα εκεί..όλα για σένα.