Άνηθος&μαιντανός :)

2014-06-02 19:51

Είμαι εδώ που λές...τάχα μου Δευτέρα..έτσι μου παν...δεν τους πιστεύω..γιατί?

Γιατί το πρωί κύλησε ονειρεμένα,μέσα στην κίνηση αλλά με όμορφες μουσικές και καλοφτιαγμένο καφέ..Γιατί βρήκα τα υλικά που ήθελα και ήδη μέσα στο ψυγείο είναι η 1η μου κρέμα νύχτας με μήλο!!!!! Μυρίζει όοοολο το σπίτι..και γιατί τώρα που σου γράφω είμαι παστωμένη με μία μάσκα με ασπράδια αυγών και λεμόνι για θρέψη και λεύκανση...!!! Eυτυχία !

Επίσης,δεδομένου ότι δεν αποθήκευσα εκείνη την καταπληκτική συνταγή με μαιντανό και άνηθο για τα μάτια...αφού είχα πολτοποιήσει τα υλικά και λυπόμουν να τα πετάξω..αποφάσισα να τα αξιοποιήσω..

Έτσι αυτή τη στιγμή τηγανίζω τα Παραδοσιακά Ατσούμπαλα Πιτάκια της Μαρίας(εμένα λέω) για να τα πάω πεσκέσι σε μία φίλη που γιορτάζει..Και είμαι σίγουρη πώς ακόμη κι αν δεν πετύχουν(που αποκλείεται) και μόνο που θα πώ ότι αυτά τα υλικά θα τα έβαζα στο πρόσωπο μου κανονικά, θα γελάσουμε πολυ!!

Γιατί η ζωή είναι όμορφή και κυλάει με σοφία..Σήμερα και κάθε μέρα.Σου δίνονται ευκαιρίες..υλικά στα χέρια σου να πλάσεις τον κόσμο σου..Εσύ διαλέγεις αν θα τα κάνεις κρέμα προσώπου ή ατσούμπαλα πιτάκια..Το θέμα είναι να μην πάνε χαμένα!

Αυτό είναι το παιχνίδι..Ο καθένας παίρνει στις αποσκευές του τα ίδια.Άνηθο και μαιντανό εγώ..άνηθο μαιντανό και εσύ.Πιτάκια εγώ , ντολμάδες εσύ..Αρκεί να μην τα πετάς..τα χρόνια σου και τα υλικά σου.

Το παντοπωλείο της ζωής δεν δίνει βερεσέ..Κάνε τα κουμάντα σου και μην πετάς στιγμή,χαμόγελο,αγκαλιά..υλικά ζωής...υλικά ψυχής...

Τα μόνα ανεκτίμητα υλικά :)